Fout: Cookies inschakelen om in te loggen MijnETZ.
  • Hoe krijg ik toegang tot MijnETZ?

    Patiënten die toegang willen tot MijnETZ kunnen een activatiecode krijgen bij de afdeling Patiëntregistratie, de poliklinieken of op de verpleegafdeling. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.
  • Hoe werkt MijnETZ?

    Voor een filmpje met uitleg over MijnETZ, klik hier.
  • Uw uitslagen bekijken

    Niet meer wachten op een telefoongesprek of brief. Bekijk uw uitslagen na ongeveer een week online. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.
  • Uw afspraken beheren

    Uw volgende afspraak plannen of details van uw vorige en aankomende afspraken bekijken.
  • Mailen met uw dokter

    Krijg antwoord op uw medische vragen vanuit huis via "Berichten" in MijnETZ. Heeft u een urgente medische vraag? Bel met uw polikliniek via een van de nummers op www.etz.nl.
  • Herhaalrecept aanvragen

    Zijn de medicijnen die u van het ETZ heeft gekregen op? Vraag nieuwe aan via "Berichten" in MijnETZ.
  • Afspraakbrief ontvangen of niet?

    Vanaf nu krijgt u standaard een afspraakbrief als er een afspraak gemaakt, geannuleerd of gewijzigd is. Heeft u hier bezwaar tegen? Pas dit dan aan in uw berichtvoorkeuren.
  • Voorkom vallen

    Bent u in het afgelopen half jaar eenmaal of vaker gevallen? Heeft u moeite met bewegen, lopen of balans houden? Indien u een of beide vragen met “ja” beantwoordt adviseren wij om aanvullende adviezen te lezen op de ETZ-website www.etz.nl.
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van MijnETZ?

    Bel met de MijnETZ helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw vraag ook mailen naar mijnetz@etz.nl.
  • Kwartaalonderhoud MijnETZ

    MijnETZ is wegens onderhoud niet beschikbaar van 12 mei 23:59 uur tot 13 mei 02:00 uur.