Fout: Cookies inschakelen om in te loggen MijnETZ.
  • Maatregelen coronavirus

    Het ETZ volgt het landelijke beleid waarin wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken en de werktijden te spreiden. Dit kan ook voor u gevolgen hebben:
    1. Heeft u binnenkort een afspraak op de polikliniek waarbij geen lichamelijk onderzoek vereist is? Deze zetten we waar mogelijk om naar een belconsult.
    2. Vervolgbezoeken van patiënten met een chronische aandoening stellen we waar het kan uit.
    3. Eventueel worden ook niet-urgente/spoedeisende nieuwe poli-afspraken uitgesteld.
    4. Uw zorgverlener informeert u hierover.

    Om dit allemaal mogelijk te maken zetten we tijdelijk de mogelijkheid tot het plannen van afspraken via MijnETZ uit.

    Lees elke keer vóór uw bezoek de meest recente informatie op www.etz.nl.
  • MijnETZ niet beschikbaar!

    In verband met een periodieke update is MijnETZ niet beschikbaar in de nacht van 14 op 15 juli van 23:59 tot 02:00 uur.
  • Hoe krijg ik toegang tot MijnETZ?

    Patiënten die toegang willen tot MijnETZ kunnen een activatiecode krijgen bij de afdeling Patiëntregistratie, de poliklinieken of op de verpleegafdeling. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.

    Hoe werkt MijnETZ?

    Voor een filmpje met uitleg over MijnETZ, klik hier.

    Uw uitslagen bekijken

    Niet meer wachten op een telefoongesprek of brief. Bekijk uw uitslagen na ongeveer een week online. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.
  • Voorkom vallen

    Bent u in het afgelopen half jaar eenmaal of vaker gevallen? Heeft u moeite met bewegen, lopen of balans houden? Indien u een of beide vragen met “ja” beantwoordt adviseren wij om aanvullende adviezen te lezen op de ETZ-website www.etz.nl.
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van MijnETZ?

    Bel met de MijnETZ helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw vraag ook mailen naar mijnetz@etz.nl.