Fout: Cookies inschakelen om in te loggen in MijnETZ.
  • Maatregelen coronavirus

    Komt u naar het ziekenhuis? Dan bent u uiteraard van harte welkom.
    Lees dan vóór uw bezoek de meest recente informatie op: www.etz.nl.
    De mogelijkheid om zelf afspraken te plannen via MijnETZ is voorlopig nog niet mogelijk vanwege de coronamaatregelen.

    Hoe werkt MijnETZ?

    Voor een filmpje met uitleg over MijnETZ, klik hier.

  • Hoe krijg ik toegang tot MijnETZ?

    Patiënten die toegang willen tot MijnETZ kunnen een activatiecode krijgen bij de afdeling Patiëntregistratie, de poliklinieken of op de verpleegafdeling. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.

    Uitslagen bekijken

    Niet meer wachten op een telefoongesprek of brief. Bekijk uw uitslagen na ongeveer een week online. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.
  • Voorkom vallen

    Bent u in het afgelopen half jaar eenmaal of vaker gevallen? Heeft u moeite met bewegen, lopen of balans houden? Indien u een of beide vragen met “ja” beantwoordt adviseren wij om aanvullende adviezen te lezen op de ETZ-website www.etz.nl.
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van MijnETZ?

    Bel met de MijnETZ helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw vraag ook mailen naar mijnetz@etz.nl.