Fout: Cookies inschakelen om in te loggen in MijnETZ.
  • Wintertijd

    MijnETZ is wegens de overgang van zomertijd naar wintertijd niet beschikbaar in de nacht van 30 op 31 oktober, van 02:00 tot 03:00 uur.
  • Maatregelen coronavirus

    Komt u naar het ziekenhuis? Dan bent u uiteraard van harte welkom.
    Lees dan vóór uw bezoek de meest recente informatie op: www.etz.nl.
    De mogelijkheid om zelf afspraken te plannen via MijnETZ is voorlopig nog niet mogelijk vanwege de coronamaatregelen.
  • Bloedprikken op afspraak

    Wilt u bloed laten prikken of onderzoeksmateriaal (zoals urine of ontlasting) afgeven in het ETZ? Maak dan een afspraak via www.etz.nl/bloedprikken.
    Deze afspraken zijn niet zichtbaar in MijnETZ.
  • Nieuw: via DigiD aanmelden en inloggen

    Aanmelden en inloggen in MijnETZ kan voortaan ook via DigiD.
    Kijk op www.etz.nl voor meer informatie.

  • Voorkom vallen

    Bent u in het afgelopen half jaar eenmaal of vaker gevallen? Heeft u moeite met bewegen, lopen of balans houden? Indien u een of beide vragen met “ja” beantwoordt adviseren wij om aanvullende adviezen te lezen op de ETZ-website www.etz.nl.
  • Hoe krijg ik toegang tot MijnETZ?

    Patiënten die toegang willen tot MijnETZ kunnen een activatiecode krijgen bij de afdeling Patiëntregistratie, de poliklinieken of op de verpleegafdeling. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.
  • Hoe werkt MijnETZ?

    Voor een filmpje met uitleg over MijnETZ, klik hier.
  • Uitslagen bekijken

    Niet meer wachten op een telefoongesprek of brief. Bekijk uw uitslagen na ongeveer een week online. Voor een filmpje met uitleg, klik hier.
  • Wetenschappelijk onderzoek

    In het ETZ gebruiken we soms uw gegevens voor wetenschappelijk onderzoek voor verbetering van de zorg. Uw gegevens krijgen hierbij een code, waardoor deze niet meer tot u te herleiden zijn. Indien u bezwaar heeft dat uw (gecodeerde) gegevens hiervoor worden gebruikt, klik dan hier voor uitleg.
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van MijnETZ?

    Er is een handleiding beschikbaar. Klik hier.
    Heeft u dan nog vragen over het gebruik van MijnETZ, bel dan met de MijnETZ helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw vraag ook mailen naar mijnetz@etz.nl.